Tuluna Design
Nørregade 64
6670 Holsted
Tlf.: 66 17 70 16
Mobil : 22 66 50 57
E-mail: salg@tuluna.dk
Internet: www.tuluna.dk
CVR Nr.: 21196533
Bank: Rise Flemløse Sparekasse
Kontonr.: 0847 0000520969
IBAN: DK7908470000520969
SWIFT: RISE DK 21
Når du handler hos Tuluna og på Tuluna Designs internet butik (tuluna.dk) indgås en aftale om levering af nogle givne produkter.
Når ordren er afsendt og man har modtaget en endelig ordrebekræftelse anses aftale for værende indgået.
Alle priser hos Tuluna og i Tuluna Designs webshop (tuluna.dk) er opgivet i DKK inkl. dansk moms på 25%.
Momsbeløbet vil fremgå inden godkendelse af ordren.
Der tages forbehold for udsolgte varer, afgiftsændringer, trykfejl og udfra kommende prispåvirkninger.
Hos Tuluna Designs og vores internetbutik (tuluna.dk) kan der betales flere måder:
For vores standard varer, med kort levringstid, på lager.
Kan du anvender online betalingsformer, fra Stripe og med disse kort: Visa, Mastercard og American Express.
De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til Nets i krypteret form (SSL) som det kun er dig og Nets, der kan læse.
Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig.
Ved køb med Dankort eller kreditkort trækkes beløbet fra din konto så snart varen afgår fra tuluna-design.dk.
Med andre ord pengene trækkes først fra dit kort når varen er afsendt. Tuluna benytter et betalingsmodul med høj sikkerhed for kunden,
hvilket betyder at vi aldrig kan trække et højere beløb end det beløb du har godkendt i forbindelse med afslutning på handlen.
Endvidere betyder det ligeledes at vi kun kan trække beløbet én gang. Vi opkræver ingen gebyrer, når der betales med et af disse kort. Dog bliver pengene trukket på din konto senest 7 dage efter, du har lavet ordren, selv om der kan være 3 ugers leverings tid på varer, som ikke er på lager. (vi producerer dem selv, på systuen efterhånden)
Hvis varen er på lager, leverer vi inden for 1-3 hverdage
Du kan også vælge at betale med bankoverførsel. Handler du som privat kunde skal du i det tilfælde foretage indbetalingen før vi afsender varen.
Som erhvervskunde kan du vælge at købe varen og få tilsendt varen med en faktura som betales inden 8 dage efter modtagelsen.
Her skal du så vælge bankoverførsel, når du vælger betalingsform. Tuluna forbeholder sig i disse tilfælde ret til at foretage kreditvurdering på det handlende firma.
Offentlige virksomheder kan handle og få tilsendt varen uden forudgående betaling.
Fakturaen fremsendes elektronisk, og det er derfor nødvendigt at der oplyses EAN nr. i forbindelse med købet.
VIGTIGT omkring bankoverførsel: Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs hvorfor
Når du bestiller speciel syet til dine mål - så skal aldrig betale, før du modtager en faktura med en frist for betalingen anført
- her vil det også fremgå hvordan denne betales (kontooverførsel eller mobilpay)
Når du har godkendt/ accepteret ordren vil vi fakturere halvdel af ordrebeløb = 1.del betaling af ordre nr. xxxxx
(dog kun hvor total overstiger 1500,- kr.) Dette dækker materiale omkostninger
(da disse når de er klippet eller købt ekstra hjem IKKE vil kunne bruges til andre)
Når "forud" betalingen er registreret på vores konto, vil vi straks gå i gang med at producere din ordre.
For ny produktion vil leveringstiden herfra være ca. 6-8 uger.
Når din bestilling er færdig faktureres rest beløb på din ordre
Vi sender det herfra, når betalingen er registreret på vores konto.
For tilpasning af dit eget tøj er der 3-4 ugers leverings tid.
Dette, fra vi har modtaget tøjet, sendt dig en ordrebekræftelse, med forventet pris, og modtaget din accept.
Herefter udfører vi de aftalte tilpasninger og fakturerer når det er færdigt
Vi sender det herfra, når betalingen er registreret på vores konto.
Tuluna Design sørger for levering med den ønskede fragtleverandør.
Diskret levering i neutral emballage.
Prisen for fragt afhænger af vægten af de varer du ønsker at købe.
Vores system regner selv vægten ud, og angiver den korrekte fragtpris.
Bemærk venligst at der grundet forskellige indstillinger af computerskærme,
kan være nuanceforskelle mellem de farver du ser på hjemmesiden,
og de farver vi leverer produkterne i.
Tuluna yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse,
vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen,
skal meddeles Tuluna Design indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.
Tuluna kan ikke stå inde for kvalitet, eller give garanti og reklamtionsret på dit eget produkt, som vi skal foretage tilpasninger på.
Når vi har ændret på dit produkt fra en anden leverandør, mister du din normale fortrydelsesret, reklamationsret og garanti, der hvor du har købt dit produkt.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Tuluna Design
Nørregade 64
6670 Holsted
Tlf.: 66 17 70 16
Mobil: 22 66 50 57
Email: salg@tuluna.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os.
For at ekspeditionen fremmes, så er det godt at vedlægge fyldestgørende informationer med pakken
- eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå,
kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Man kan med fordel skrive til os på salg@tuluna.dk og bestille shopreturn label (GLS),
som vil blive mailet til dig. (Her er det vigtigt at du har printer, så du kan printe label og tape på pakken)
Udgiften til denne vil blive faktureret, til dig eller modregnet i et evt. tilgodehavende, som du måtte have.
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse,
kan der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel,
Tuluna Design har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.
Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.
Hvis du vælger at fortryde et køb, dette gælder KUN for vores standard varer
(dvs. dem du bestiller her, hvor du kan vælge direkte størrelse, uden at skulle udfylde et måleskema,
eller har bedt om at få foretaget ændringer i forhold til det oprindelige produkt, og tilpasninger af dit eget)
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Du kan sende en mail til salg@tuluna.dk
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Hent fortrydelsesformular (ret til og gem som PDF)
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal herefter returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Returadresse:
Tuluna Design
Nørregade 64
6670 Holsted
Mærk pakken "Returvare" og vedlæg din faktura.
Der er IKKE fortrydelsesret på varer, som er fremstillet til dine mål og dit personlige farvevalg.
I disse tilfælde har vi også bedt om en forud betaling og når denne er betalt så frafalder din fortrydelsesret,
da dette dækker materiale omkostninger og disse kan IKKE bruges til andre, når de er klippet eller købt ekstra hjem.
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Der er flere måder vi behandler dine oplysninger i forhold til hvordan du er kunde hos
Tuluna design. delt op i forskellige punkter herunder:
Personoplysningerne registreres hos Tuluna og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data.
Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på tuluna.dk er Lone Nielsen.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet.
I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det.
Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.
Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen.
Du kan skrive til os på: salg@tuluna.dk
Hvis du ønsker at klage over vores behandling af dine personoplysninger.
Kan du kontakte Datatilsynet - https://www.datatilsynet.dk/
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte: Lone Nielsen på mail. bogholderi@tuluna.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Alle eventuelle tvister skal afgøres ved retten i Esbjerg.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - https://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d.31.05.2019
Ud i Livet med handicap
Så nemt og enkelt, som muligt
Unikke løsninger
I smart og tidsløst design
Vi tager os god tid til at lave holdbare løsninger, som holder i flere år.
Nu med webshop
til vores standard produkter.
På den lange bane, er det meningen, at vi vil gøre det at få speciel syet til en mere overskuelig process for dig, som kunde at vælge ud fra